my son & I

اینجا قراره من باشم و پسرم و شما

مردانگی...

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ب.ظ




پسرم مردانگی همیشه صدای بلند و سبیل ابروهای گره کرده و براق شدن نیست.

مردانگی گاهی به پوشیدن لباس صورتی در تولد بانوی گیسو کمندت ست.

مردانگی گاهی در خریدن لواشک معنا میشود؛گاهی در خوردن آن.

مردانگی شاید خود را در یک روز برفی نشان بدهد ؛ وقتی تو کلاه از سر برمیداری و بر سر ادم برفی ساخته شدیتان میگذاری تا گیس گلابت شادمان تر شود.

گاهی اوقات هم در همان صدای بلند معنا میشود که بانگ برداری عاشقانه دوستت دارم.

مردانگی شاید به خوشمزگی صبحانه ای است که تو آماده کرده باشی.

مردانگی را نمیشود از کسی اموخت

شاید گاهی مردانگی ذاتی باشد.

  • مامان کنجد

نظرات  (۴)

خوشبحال پسرتون
که طرز فکر مادرش اینجوریه
مطمئنم ک ب وجود شما افتخار میکنه:))
پاسخ:
واقعا همش میترسم نتونم مادر خوبی باشم.
خیلی ممنون عزیزم امیدوار شدم.
  • دختر همساده
  • اقا من خوشم نمیاد مرد صورتی بپوشه :)
    گفته باشم :)))
    پاسخ:
    چراااااااااا دختر همسایه ؟؟؟؟؟
    :)))
    صورتی هم قشنگه .. ولی خب مردا نمی پوشنش :)
    پاسخ:
    شاید./
  • دختر همساده
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ***** دلم میخواد بزنمتااااا
    چرا غیب میشی طولانی مدت؟؟
    نمیگی دل آدم هزار راه میره؟؟؟؟
    خدا رو شکر الان خوبی :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی